"protos78" +

Aliya İzzetbegoviç (Allah rahmet eylesin)'in söyledikleri geldi şimdi aklıma,

Dünya Osmanlıya muhtaç.... Yani bize.



Smooky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu saptırıldığı için kilit.
Adam'ın Taviz vermeyen cesaretini istiyoruz İrana git diye -rep'ler yağdı.
gayet seviyeli bir şekilde konu tartışıyoruz. Sen - rep aldın diye konu mu kapatılsın yani.