"protos78" +
Aliya İzzetbegoviç (Allah rahmet eylesin)'in söyledikleri geldi şimdi aklıma,
Dünya Osmanlıya muhtaç.... Yani bize.
Konu saptırıldığı için kilit.
Adam'ın Taviz vermeyen cesaretini istiyoruz İrana git diye -rep'ler yağdı.
gayet seviyeli bir şekilde konu tartışıyoruz. Sen - rep aldın diye konu mu kapatılsın yani.