Smooky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[forumkuralları]Bütün yazıyı bold yazmak yasaktır[/forumkuralları]
Tekrarı olursa kesin kötü şeyler olucak adam daha nasıl gözdağı versin?
Sıkıyorsa bunada birşey yapsınlar diyor adam açıkca.Zaten TÜRK askerleri koruyor sıkmaz saldırmak o gemiye.(kişisel yorumum)