kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahmedinejat gibi lider iyi olabilir ...

ama iran gibi bi ülke kesinlikle istemem şeriat çok kötü bişey
ilk mesaja bak yorum yaz ne güzel. bir önceki sayfada benim yazdıklarımı oku lütfen.