geçmiş olsun , bu arada aklıma gelmişken yazayım,

bykaan'ın dediği gibi yapın, ama avukatınıza dikkat edin,

bazı avukatlar var ki, davayı sürüncemede tutup , sizden senelerce para tırtıklayabilir..