bRowni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orjinalini kullanıyorum ama replica ile karşılaştırdım hiçbir fark göremedim. Kaçırmamanızı tavsiye ederim fiyatıda oldukça uygun.
hocam replika ile arada bi fark goremediysen sen de orjinal diye replika takiyorsundur heralde. orjinal tag heuer ile replika arasinda o kadar cok fark var ki saymakla bitmez. orjinal tag heuer'e dokundugunuz zaman bile camin, kordonun, celigin, dikislerin, derinin farkini ve kalitesini anliyorsunuz.