ben 5 tl den host satmıstım belirli bir stok vardı host satmama rahmen aldığım eleştirileri(ucuz satıyorum diye)aldığım -repleri gödükm sen şimdi reseller satıyorsun allah yardımcın olsun fiyatınada karışmam yorum bile yapmam bunu satan arkadas verceği desteğide düşünmüştür bana sadece hayırlı işler dilemek düşer