msnde flod attım valla çözümü bilen biri vardır diye hatta bazı arkadaşlar burdaki cevaplarını msndende verdiler :d ama malesef

örnek :d

hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekranı ters tut