turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onların resellerliği derken?
yani onların tanıtımını mı?
Yok onlara müşteri yollıyacağım komisyon almak kaydı ile.Yani aklımda böyle birşey var.Tek bir firmaya çalışmak veya domaini satmaktansa hepsinin birden ayrı ayrı mallarını satarsam daha fazla kazanırım diye düşünüyorum.İmalatçı tanıdıklarım var onlarla irtibata geçicemde bu işin usülünü tam kavramadan balıklama atlamıyım diyorum.Vergi işine falan yine firmalar bakıcak yani uğraştırcak bir konu değil beni.Neyse bakalım fikirlere açığım şöyle yapsan daha mantıklı olur diyen varsa.