önceki aylardan 7 tl ve 32 tl param var hesabımda ama hala ödeme talep et butonu çıkmadı daha zamanımı değil yoksa ?
Pardon ya ayrıntıyı görmemişim
Böyle bir düğme göremiyorsanız ya henüz ayın 3'üne gelinmemiştir
Gerçekten pardon yöneticiler silebilir konuyu.