Çok teşekkürler.
Şimdi gidip yatıracağım inşallah...
Geldiğimde kesip kesmediğini söylerim

Dün de gittim garantiden yatırayım dedim. Bankamatik bozukmuş. Bankanın içerisinden havale ettireyim dedim 20TL havale için 25TL masraf çıkardılar