CilginBoard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
P.M yollanmistir.. hakkimdaki her türlü bilgiyi vermek icin msn adresimde yazilmistir.

EDiT: 13 14 yasinda degilim...kimlik bilgilerimi msn den verecgim 18 yasindami 31 yasindami oldugumu kimlik ve adres bilgilerimle göreceksin... saka degilim. insanin agzindan bizde söz bir kez cikar tükürdügümüzü yalamayiz.

Buyur gel msn ye kimlik bilgilerimi canli canli verecgim neden saka olayim?..

ve bu isin anne baba ile ne alakasi var? saygidan bahsediyorsan ben kisi´sine göre tavir alir kisisine göre davranirim karsimdaki insan neyi hak ediyorsa ona o tavirla yaklasirim! hayatta da tartistigim kisi ve/veya kisilerin ailesini asla olaya katmam!
Avagado konuya artık yazmıyacağını belirtmiş olayı tırmandırmanın kime ne yararı var kim neyi ispatlamaya çalışıyor ki anlamak mümkün değil konuyu açan arkadaş bir şeyler yazınca konunun seyri tekrar değişir umarım.