diplomatik yollarla bir sonuç şimdiye kadar alınamadı yine alınamaz kaç kınama aldı israil tıs geldi gitti kaç yaptırım kararı çıktı ama hi,çbiri uyugulamaya konulmadı isarailin amerika amcası var ilk olarak ekonomik olarak ticari ilişkililer sonlandırılmalı fakat sadece türkiye ilke değil müslüman ülkeler israil aleyhine çıkarları olan ülkelerle birlikte onlarıda yanımıza alarak israil hala anlamazsa bunları ozaman son çare savaştır çünkü bir savaş Türkiyeyi gerek ekonomik gerek siyasal güç olarak yıllarca geriye götürecektir bence.
Osmanlının en güçsüz döneminde bile fransada Hz. Muhammed'e hakaret içeren bi tiyatro oynatıldığı haberini alan II.Abdulhamit mektubunda şöyle der O tiyatro derhal kaldırılmassa gelir o binayı başınıza yıkarız, Atatürk hatay sonununda gerekirse tüm yetkilerimden istifa eder halkı örgütler savaşır alırım... ve niceleri.YApılmışmıdır bunlar hayır fakat bu sözler bile yetmiştir tepkimizi en sert şekilde dile getirmeden güçlerimizi tepki içinde belirtmeden tepkilerin hepsi 2 gün sonra unutulacaktır