Teknoloji herşey demek değildir.Bir ülkeyi ancak kara savaşı ile işgal edebilirsiniz.İsrail ancak hava harekatı düzenler ki buna kat kat karşılık verecek gücümüz var.Kara savaşına gelince israil karadan bir halt yiyemez.Bakın abisi dediğiniz amerikan askerlerini haline? Irakta yüzlerce askeri delirdi.Çoğu da piskolojik tedavide.Ne kadar teknolojiniz iyi olursa olsun kara savaşı yapılmadan bu işi çözemezsiniz.

Ancak gönül isterki savaş olmasın ama son kertede savaş tek çaredir......