Savaşlar çok eski dönemde kılıçla ve yüz yüze yapılıyordu. o dönem geçti arkadaşım. Artık teknoloji savaşı yapılıyor. Adamlar senin uçaklarını yapıyor, senin nükleer santralini kuruyor, senin hastalığına ilaç buluyor. Bize sadece hava alanı, hastane kurmak kalıyor. Olay budur, teknolojimiz bundan ibaret.
Ki atom son ihtimalse, hastalık virüsü yaysalar, biz virüsü bulup tedavi yolunu bulana kadar, ohoo...