Arkadaslar bu kadar uzatmaya ne gerek var? kardesimizin yasi kücük olabilir veya bu islerde yeni olabilir sizler dahi zor durumda akdiginizda buraya konu acmiyormusunuz? Neden bu ön yargi? diger bir arkadasimizinda söyledigi gibi kardesimiz sokakta birileriyle kavga etse basini belaya soksa kötü aliskanliklar edinse kap kac yapsa dahami iyi? bir cok kisinin yorumuna baktim burada ALLAH icin kac kisinin profilinde yasi yaziyor? Profilinde yasi yazan kisinin gercekte kac yasinda oldugunu nerden biliyorsunuz? Hic kimse anasinin karninda bu isi ögrenmedi yap boz misali yapa yapa ögrendik bir soru sormus soru sorma uslubu tarzi degisik olabilir bu kadar üzerine gidip insani cildirtmaktansa olumlu ve yapici davransak daha iyi degilmi? Yasi büyük olan arkadaslarada yakistiramadim dogrusu! hem bu - rep verme meraklilarina ne oluyorki basiyorlar -repi illaki gold veya benzeri üyeligemi gecelim? yardimci olamk isteyen kisi yardimci olur olmayanda eyvallah der cikar topicten bu kadar millet benim üzerime gelse böyle bende sinirlenirim kardesimizin sinirlenmeside normal...Lütfen kirici yikici degil YAPICI olalim.
Arkadasim sende bir zahmet uslubuna dikkat et...