Ben kaç senedir forumlarda takıldım, webmaster forumlarında da bulundum. Ama hep bir yardım isterken sorunumun ne olduğunu belirttim. Konuda gerekliyse caps koydum. Birisi birşey dediğinde olumlu yöndeyse önce teşekkür ettim sonra fikirlerini uyguladım.

Kötü birşey diyen olduğunda da canı sağolsun dedim. Ben senin yaşından çok daha genç yaşta forumlarda bulundum. Site işlerine merak sardım. Ama asla kimseye kendimi güldürmedim. Ve nerede nasıl konuşacağımı hep bildim.

Ve kardeşim sen burada bunu başaramadığından bu kadar tepki gördün. Buradaki hiçbir üye arkadaşımız yaşına takmıyor. Uslubuna karşı yorumları ters oldu. Ters değildi aslında tam yerindeydi.

Umarım bundan sonra nerede nasıl konuşman gerektiğini bilirsin.