ya arkadaşlar ne bu korku , hemen yenildik israil bizi ucaklarımızı düşürür , tanklarımızı kullanır kendi falan filan saçma saçma konusmayın çok film izliyorsunuz herhalde dünyada böyle bir sistem olamaz türk mühendisler bu uçakları kendileri test ediyorlar sadece bir mühendis degil 10 larca mühendis bu ülkeye kendini adamıs insanlarımız kontrolleri yapıyorlar merak etmeyin siz..

eger böyle bir sistem olsaydı israil dünyaya hakim olurdu şimdikten

son sözüm inanın arkadaşlar... savaşlarda biz inanç ile kazandık..

inanmak başarmanın yarısıdır