Konu
Yok ARtık Yok Yaaa!!::
01-06-2010, 00:07:04
#57
Avagado
johnm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benim bilgim yok ben siteyi satın aldım hesapla birlikte ve satın adlgıım arkadaş öyle dedi bende yanlıs anlama olmasın die konu actım şimdi herkezden özür diliyorum
sanırım r10 maceran sona erdi
geçmiş olsun...