johnm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim bilgim yok ben siteyi satın aldım hesapla birlikte ve satın adlgıım arkadaş öyle dedi bende yanlıs anlama olmasın die konu actım şimdi herkezden özür diliyorum
Istenildiği zaman insanlar kendilerini çok güzel bir şekilde dalgaya vurmadan anlatabiliyorlar.Burda onlarca insandan aldığın tepki yanlış bildiğin için değil seviyesiz konuştuğun içindi.Bazı ortamlarda biraz ciddiyet sana çok şey kazandırır.Hatanı anladığın için kendi adıma teşekkür ederim iyi geceler.