Savaş olursa çekinen arkadaşlar merak etmeyin biz israilin öldürdüğü gibi bebek katletmeyiz biz nereye ve kime saldıracağımızı çok iyi biliriz bizim işimiz bebek,kadın ve yaşlılarla olmaz.

Ayrıca nedendir bu korku? Dünyada onlarca ülke savaş haline ve biz yıllardır yakınıyoruz.Filistinde binlerce kişi katlediliyor bosna hersekte katlediliyor daha birçok yerde katlediliyor ve biz masum masum mesajlar veriyoruz tek yaptığımız "barış,insanlık,demeç vermek" Ona bakarsanız bizim bin katımız kadar amerika ve israil "barış,insanlık" mesajları veriyor ama ne yaptıkları ortada..Zalime sloganlarla dur diyemezsiniz.Kesin ve emin adımlar atılmalı.İlk etapta Dünya kamuoyunda çare aranmalı en son çare ise bu israil itlerinin dünyasını başına yıkmalı.

Ürkek ve çekingen siyaset her zaman kaybettirir.Ve Türkiye kaybedecek bir ülke değildir....