o domaini burada winstonblue paylaşmıştı.
https://www.r10.net/dusecek-domainler...usecekler.html
ben ilk mesajda paylaşmadım, çünkü benim de alacağım muhtemel domainlerden birisiydi. fazla sayıda domain reglediğim için o gün bazı domainleri elemek zorunda kaldım, arada bu da gitti. keşke bu mesajı dün yazsaydın senin için alırdım.