Yıllardır çalıştığım isimtescil'de ilk defa böyle bir şey ile karşılaştım.
Güvenimi kaybettiler.
Birçok yabancı firmada domainim olmasına rağmen parayı Türkler kazansın diye İsimtescil kullanırdım genelde.
Bunu görünce çok kötü oldu.
Açılsın da taşıyayım domainlerimin hepsini başka yere.
Bunla uğraşmam.
Yazık.
Doğru ama biraz geç verilmiş bir karar. En güzelini yaparsınız.