Konu
Domainde tre (-)olması zararlı mı ?
29-05-2010, 18:24:37
#7
danway35
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Kardeşim sana bişi diyimmi iki tire alırsan cok kötü durur.Sinir edici bi görüntü olusturur