Konu
Domainde tre (-)olması zararlı mı ?
29-05-2010, 17:23:27
#3
bagwell34
FiratEkinci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende - li domain vardı ve bir problem yoktu. Ama iki tre'nin zararlı olup olmayacağı konusunda birşey diyemem.
tek - li lerde alınmış.
ondan sordum..bir zararı varsa bosuna ugrasmayayım..