Konu
Domainde tre (-)olması zararlı mı ?
29-05-2010, 17:20:53
#2
FiratEkinci
Üyeliği durduruldu
bende - li domain vardı ve bir problem yoktu. Ama iki tre'nin zararlı olup olmayacağı konusunda birşey diyemem.