Normal Bence İnterneti bilmeyen insanlar Facebooka giriyor sadece birtane örneğini görmüştüm adam internetin neye yaradığını bilmez ama yakınlarının sayesinde facebooka girmeyi öğrenir orda vakit geçirir

Hiç şaşırmadım gerçekten ama böyle insanların bu kadar çok olması gerçekten anormal.