masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haha bir de şöyle yazmışlar:
Haftasonu Tatili 1 güne Düşmesini Kınıyoruz ..!: HERKES aRKADAŞLARINI dAVET Etsin Ne Kadar Çok Olursak O kadar Sözümüz Dinlenir..!

Haftasonu Tatili 1 güne Düşmesini Kınıyoruz ..!:
EĞER SAYFADA BİNLERCE ÜYE OLURSA MEB BİZ DUYAR..!

birkaç yorum da şöyle:
-** cumartesi gitmem walla
-*********ler ne bir günü bize 2 gün yetmiyor :@

çok güldüm. Bir güne indirilecek olsa bile, MEB in işi gücü yoktu da sizin uyduruk sayfaya girecek, sonra üye sayısına bakacak da uygulamayı mı değiştirecekti.