akon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamamdır hayırlı olsun aman diyim belge falan göndermeyi unutma netfirmin sağı solu belli olmaz
Bana belge falan sormuyorlar 13 domainim oldu Tek hesaba domain alanların çoğunda sıkıntı olmadı .