Konu
R10 Sana Yalvarıyorum Bi Bakın!!!!!!!!
29-05-2010, 16:12:42
#9
Bloglava
SystemMaiN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bilmem işine yarar mı: "Sevdiğim, sevdiceğim" hitaplarını kullan.
daha anlamlı gerek.basit oliyacak.seni sevmiyorum çünkü herkes sölüyor bunu diyince sevdiceğimi kimse söylemiyormu yani
RebeLMasteR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Günlük aşklara inat,yaşasın seninle bi ömürlük hayat