Gece gelsen bülbül olurdumda..
Kişiliğe göre birşey söylemek gerek. Mesela ben sevdiğim kıza "
hocam ışıkları sondür etrafı kapat bişiler et lütfen sözcük söyleyin.

.girdi msne. kızda öyle çıtı pıtı bi kız değil.yani önüne gelen biriyle çıkar biri değil
sen diğer kızlardan farklısın,seni görünce kendimi kaybediyorum de
ya demediğim kalmadı..dedimya altta:söcük lazım diye.. Ah minel aşkı söyledim..bunun gibi