Ortmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gece gelsen bülbül olurdumda..
Kişiliğe göre birşey söylemek gerek. Mesela ben sevdiğim kıza "
hocam ışıkları sondür etrafı kapat bişiler et lütfen sözcük söyleyin..girdi msne. kızda öyle çıtı pıtı bi kız değil.yani önüne gelen biriyle çıkar biri değil
AllyCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen diğer kızlardan farklısın,seni görünce kendimi kaybediyorum de
ya demediğim kalmadı..dedimya altta:söcük lazım diye.. Ah minel aşkı söyledim..bunun gibi