(: Hasbinallah..
Gece gelsen bülbül olurdumda..
Kişiliğe göre birşey söylemek gerek. Mesela ben sevdiğim kıza "
Dünyanın YEMYEŞİL olduğu bir gün, umut ile bakan gözlerini kazıdım
aklıma.Soranlara seni böyle tarif ediyorum. ♥" diyorum içi gidiyor mesela (: (Yeşil gözlü)