Eğer bizim evi görseydiniz, şu an bunların sadece normal insan çerçevesi dışına çıkmış insanların halen daha tatmin edemedikleri egolarından başka birşey olmadığını görebilirdiniz. Aynı anda bir Türk, Kürt akrabaları olan ben ve Ermeni asıllı olan arkadaşım aynı sofrada bu olayların konusu açıldığında sadece gülüyoruz. Normal sağlıklı düşünen insanlar arasında zaten bunlar olmaz. Bu olayları kimse tamamen kabullenmeyi ya da reddetmeyi göze alamaz. Yoksa bizi ne ile meşgul edecekler? Ne ile engel koşacaklar? Aklı başında olan Ermeniler de zaten kullanıldıklarının farkındalar. Ermeniler'e değil onları bize karşı kullananlara çevirin dikkatinizi. Aksi halde asıl düşmanlarımızın istediklerini yapmış oluyoruz. Evet Ermeniler de öldüdrüldü, Türkler de öldürüldü. Tabi bu konuda bizim daha haklı olduğumuzu zaten hepimiz biliyoruz ki bu olayların da yine başkalarının onları kullanması sonucu yapıldığını göz ardı etmemeliyiz.