Bak 100 liradan kaçma fotoğraf makinasında. Ben 2 yıl önce 550 lira bayıldım

gözüm açık. Ama inan bana değiyor. Bir fotoğraf 2 mb

o da bir düşük kalitede, modeli ve markası : Sony Full hd 1080, Touch panel (ekran full dokunmatik) Super SteadyShot DSC-T70 CYBER-SHOT serisi.
http://www.letsgodigital.org/tr/1664...rshot-dsc-t70/ bu da incelemesi. Bence bütçeni zorla bunu al. 8.1 mp ama görüntü renk kalitesi inanılmaz. çok 10 mb fotolarla karşılaştırdım

sony de yalan yok anlayacağın