Konu
Eurovision 2010 Ermenistan Şarkı Sözleri
29-05-2010, 03:10:00
#2
teknohaberci
Alıntı
Ben yalnızca köklerime geri dönmek istiyorum
bişi yazacaktım da ayıp olur dedim tuttum elcazımı
Bunlara oy atan Türk olmaz. Türk olan bunlara oy atmaz-atmamalı-en azından azcık tarih dersi okuyanlar..