Alıntı
Ben yalnızca köklerime geri dönmek istiyorum
bişi yazacaktım da ayıp olur dedim tuttum elcazımı

Bunlara oy atan Türk olmaz. Türk olan bunlara oy atmaz-atmamalı-en azından azcık tarih dersi okuyanlar..