Kusura bakmayın arkadaşlar yoğunluktan dolayı giremiyorum foruma.
scriptte virüs felan yoktur arkadaşlar. neden virüs uyarısını verdiğini de anlamış değilim. dosyanın içerisinde yazdığım fso kodlarından uyarıyı veriyor sanırım. virüslü dosyanın içeriğini gönderebilirim isterseniz. kesinlikle virüs yoktur...
arkadaşın parası da geri iade edilmiştir.