prestiji yeter ya.Oraya gelen kitle dolu kitle.Oraya bi düşüncesini yazsa bile bi sürü insani etkileyebilir..Tek güç para değildir.Mesela o adam isterse oraya senin reklamini koymaz sen ne kadar para versende kabul etmeyebilir.Emeğine helal olsun.Ama şöylede bişey var o adamlar bu piyasaya biz daha çizgi film izlerken girmişler.) biz şimdi piyasaya dahil olup onları geçmemiz zaten ayip olur.