Tamamdır şimdi oldu
Ne güzel herkes kendini nette tanıtmaz resimini kolay kolay yüklemez herkes bu medeni cesareti göstermez kim ne derse desin sen kendinle barışık ol yeter arada çıkar öyle densizler takma süpersin
Teşekkür ederim yorumun ve hatırlatman için