Arcade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum güzel hoş yapmışsın ama ne bu ya ilk yazıyı okudum Küfür var. Gerçek hayattadamı boylesin.

Bide el hareketi çakmışsın..
Buda yaşam tarzımı oluyor aceba
Günlük hayatta yerinde ediyorum da yazarken daha fazla oluyor bu küfürler. Stres atıyorum ya olsun o kadar

MrPcKoPaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Chat Roulette
E geyik yapıyoruz orda belli değil mi

MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temanı beğendim

Hayırlı olsun.
Teşekkürler.