Dostum güzel hoş yapmışsın ama ne bu ya ilk yazıyı okudum Küfür var. Gerçek hayattadamı boylesin.
Bide el hareketi çakmışsın..
Buda yaşam tarzımı oluyor aceba
Günlük hayatta yerinde ediyorum da yazarken daha fazla oluyor bu küfürler. Stres atıyorum ya olsun o kadar
Chat Roulette

E geyik yapıyoruz orda belli değil mi
Temanı beğendim
Hayırlı olsun.
Teşekkürler.