SagoKasva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Terbiyesizlikte son nokta kaç saat önce mesaj yazılmadan Ö.M attım..! GOLD ÜYE OLmak lazım !
Arkadaşım keşke attığın özel mesajda kaç para istediğinide yazsaydın.