KoLiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Multi havası seziyorum
Ne sezersen sez. Benim o zaten. Bak banlasınlar beni. Senin itraderin yüksek ya sana güvenirler. Söylesene olm para almadan satış gerçekleşirmi
500 hit gönderdim sana deneme olmuş olmuyor mu? da ne gönderim gelmiş buraya dolandırılmış gibi bana rep verio itrader verio bide *********** dio Kimsin olum sen. R10 a sövüyomuşum ispatlasana