Her gelen yasak yasak yasak şeklinde mesaj yazmış.
Arkadaşın biri adsenseden direk mesaj aldığını belirtmesine rağmen ve diğer arkadaşın dediği gibi BİLGİ SAHİBİ OLMADAN FİKİR SAHİBİ oluyoruz nedense...
Yeterki bir konu açılmaya görsün, fikir sorulsun , hemen aklına geleni yazıyor!
Bildiğinden yazsa neyse...