KoLiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu adamla kessinlikle iş yapmayınız 20k hit yollayacaktı anlaştık ettik . ödemede ilk baş tutturdu iş başında adamın konuşmalarından güven alamadım ve iş sonunda dedim her neyse aradan 10 gün geçti toplamda yolladığı hit 500 . he ben para kaybettimmi hayır ama adamın iş ahlakını öğrendim msn'den küfürlerde yağdırdı r10.net'e . Bundan sonra bu adamla ticaret yapacak kişiler lütfen dikkatli olsun bu adamda *********** havası aldım.
para verdin mi? ikincisi ticaret yapmadan itrader vermişsin. Sende ön yargılılar takımında yer alıosun. Ayıptır yaptıgın.