Ben tam yazıyordum baygarez yazmış. O kadar yazdık sorun kalmamış ama yinede paylaşalım.
<?php
error_reporting(E_ALL & ~E_NOTICE);
mysql_connect("localhost","root","123456") or die("HATA");
mysql_select_db("futbol") or die(" VERİTABANI HATASI");
$ad = $_POST['ad'];
$soyad = $_POST['soyad'];
$nick = $_POST['nick'];
$sifre = $_POST['sifre'];
$sifre1 = $_POST['sifre1'];
$eposta = $_POST['eposta'];
if(empty($ad) || empty($soyad) || empty($sifre) || empty($sifre1) || empty($eposta)){
echo 'Lütfen Alanları Eksiksiz Doldurunuz';
}else{
$sql = mysql_query("INSERT INTO uyeler (ad,soyad,nick,sifre,sifre_t,eposta) VALUES ('$ad','$soyad','$nick','$sifre','$sifre1','$eposta')") or die(mysql_error());
if($sql){
echo 'İşlem Başarılı';
unset($ad,$soyad,$nick,$sifre,$sifre1,$eposta);
}else {
echo 'İşlem Başarısız';
}
}
?>Güvenlik önlemlerini almayıda unutma.
Hoşcakal..
Teşekkürler hocam. Düşündüğün için teşekkür ederim. Güvenlik önlemlerini biliyorum bu şekilde zaten kullanılmaz kendimi alıştırıyorum ufak programcıklarla alıştıktan sonra daha büyüklerini yapmak için çalışacağım.
Saygılarımla