ben paramı geri aldım, şayet 3 işgünü içerisinde ödemeselerdi bankadan harcama itiraz formunu doldurur o parayı yine alırdım, adamların yaptıklarına akıl sır ermiyor.

lafı açıldığında koca google diyoruz, lakin google böyle devam ederse kendisi kaybeder.