daha dün akşam satmaktan vazgeçtim deyip pm atmıştın.ben de farketmez alıcıyım yazmıştım.şimdi satış başlığı açıp satmışsın.
ne diyelim kolay gelsin
adamına göre muamele yapıyor olamazmıyım ? herkese bilgi vermek zorunda oldugumu bilmiyordum .
Kolay gelsin.