LordEspoir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizim okulda bulamayız
sınıfta bile hiç kız yok
okulda varsa da ben uzak olsun...
Sanırım sende meslek lisesi okudun bizim zamanımızda olanlar da çürük çarık