Konu
Dünyanin geldiği durum
25-05-2010, 07:25:34
#17
csfrekans
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
LordEspoir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bizim okulda bulamayız
sınıfta bile hiç kız yok
okulda varsa da ben uzak olsun...
Sanırım sende meslek lisesi okudun
bizim zamanımızda olanlar da çürük çarık