Digiklan,
ben 2002 sitesinde chatlakweb.com sitesini açtım.. bu işlerde yeni değilim wayback machine kullanıp sitemi inceleyebilirsin... r10da 2000 mesaj atmakla olmuyo bu işler.. yazımın sonuna '''Bu şimdi aklıma gelen belki de saçma sapan belki de dahiyane bi fikir ama Google'ın bunları düşünmesi lazım benim değil..''' yazmıştım heralde okumadım.. asıl yazımın sonuna da özellikle tartışmayı bilenler yazsın diye eklemiştim ama sanırım onu da okumadın..
mesaj sayını başka yerlerde arttırmaya çalışırsan sevinirim ben bu kadar az mesaj yazmaktan ötürü gayet mutluyum..
ayrıca kimse senden önce salak aptal vb kelime kullanmadı...
ve yine ayrıca kimsenin haddini bildirmek sana kalmadı..