Hiç düşündün mü zeka yaşının ne demek olduğunu? Veya bir insan beyni ne kadar gerçekçi olursa olsun milyarlarca bilgisayardan üstün olduğunu? Bence google'ın zeka yaşının da olduğunu sanmıyorum. Daha doğrusu bi algoritması olduğunu bile sanmıyorum. Kullanıcının aradığı kelimelerin üstünlüğüne göre ne kadar çok altyapısı ve kelimesi varsa yukarı çıkartan bir sistem olduğunu düşünüyorum. O kadar detaylı bi sistem değil açıkçası google belki çağımızda yeterli bulunuyor olabilir ancak google ele alındığında yapılan icatlar ve teknolojinin yeniliğinden dolayı google yenilenmeye kabuk değiştirmeye çalışıyor. Ancak bunların yeterli olduğunu düşünmüyorum. Düşünün bu kadar büyük bir firma sadece kendi içinde kullandığı 1-2 programlama dilleri var. Saçmalık android diye bişey çıkardı herifler ya html5 ile flash'ı silmeye çalışıyorlar... Neyse hocam bence "ortam sistemi" denilebilecek bir sistem. Sadece ünüyle ayakta duran bir sistem