Konu
Amatör ligde oynayanlar !.
24-05-2010, 12:29:08
#2
qktq
Bizimde Ankarada 19 Mayıs dış sahaları eskiden topraktı şimdi suni çim oldu.Çivili alsa daha iyi olur.Lig maçlarını hep çivili ile oynuyoruz.