Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte bu yazıları paylaşan insanlıktan nasibini alamamış olanlardır facebook'a girmeyişimin sebebi..
yorumlardan birine çok güldüm ben

Alıntı
***** facebooku paralı olursa da gırmem *** xD